Odyssey Clutch V2 Freecoaster – інноваційний фрикостер від легендарної компанії. Від маси інших фрикостерів відрізняється запатентованою системою, суть її в оновленій системі клатчу, драйвера, осі та самого корпусу втулки.
А тепер по порядку.
1. Драйвер. Компанія Odyssey, після власних тестів і відгуків райдерів, прийшла до висновку, що основна проблема більшості втулок, це зуби драйвера і малий розмір підшипників.
Зуби, як правило, після першого сезону експлуатації, стиралися або навіть ламалися. У зв'язку з цим, вони вирішили збільшити розмір самого зуба і додати більше металу.
2. Підшипники. У більшості втулок стоять 2 маленьких підшипника, які відповідають за обертання самого драйвера. А також тримають бічні навантаження під час таких трюків, як 360 і Tailwip. Основна проблема їх в тому, що вони не справляються з такими навантаженнями. Після сезону катання, більшість цих підшипників просто розсипаються.
Інженери Odyssey вирішили цю проблему установкою голчастого підшипника, який в свою чергу витримає більше навантаження. Але тепер вони зіткнулися з другою проблемою, сама втулка почала люфтить. Природно інженери знайшли вихід з даної ситуації. Тепер з боку драйвера немає ніяких контргайок. Тобто в драйвер з голчастим підшипником вставляється пильовик ковзання, який і тримає голчастий підшипник на своєму місці, що і допомогло прибрати люфт у втулці.
3. Клатч. Клатч не міняв свою форму з виходу першої втулки на системі KHE. Що ж зробили Odyssey? Форма має конусообразну будову, що допомогло уникнути надмірного стирання зубів на самому клатчі. Що дозволить вам використовувати педал-Кікі.
4. Ось, кріплення клатча, регулювання холостого ходу.
Вісь. Втулка на болтах, що надає їй більше міцності, підвищену притискну силу, а також дозволило зменшить вагу.
Кріплення клатча на самій осі теж зазнало змін. Як правило, на осі клатч тримався за рахунок двох распорочних кульок. Які знову ж, з часом, продавлювалися або просто стиралися.
Що ж зробили Odуssey? Вони розробили механізм, виконаний з нового композитного матеріалу, до складу якого входить тефлон і кевлар. Тепер клач закріплений на осі по засобу 2х композитних проставок, які з'єднані між собою пружинками. Дана технологія дозволила уникнути високого тертя, а як наслідок зносу самого клатча.
5. Регулювання холостого ходу. Є два типи регулювання, які зустрічаються в фрікостерах: зовнішня і внутрішня.
Зовнішнє регулювання реалізоване через спеціальний болт, розміщений всередині осі втулки. Закручуючи / розслабляючи його, Ви рухаєте спеціальну шайбу, що визначає розмір вільного простору для руху клатча.
Внутрішнє регулювання - потрібно повністю розібрати втулку, додати або прибрати проставки визначають розмір вільного простору для руху клатча.
Odyssey, пішли по шляху зовнішньої регулювання, але зробили її по своєму. Тепер шестигранник вставляється не в вісь, а в отвір на самому корпусі втулки, що дозволило зберегти високу міцність осі, не жертвуючи міцністю інших компонентів! Отвір прикритий декоративним пилюжником, з написом CLUTCH.
Основні характеристики.
- 14мм болти
- Нейлоновий хаб в комплекті
-Драйвер на 9 зубів
-Вага 622г
Зовнішній вигляд товару уважно оглядайте на пошті, співробітники нової пошти не можуть Вам це заборонити.
Наш телефон для консультацій +38 (099) 544 66 88
Наш графік роботи:
Пн-Пт 10: 00-20: 00
Сб-Нд 10: 00-18: 00
Всі претензії до зовнішнього вигляду товару після його отримання не приймаються!
Дякуюємо за розуміння
Телефоны:
(044) 223 82 42
(098) 009 94 40
(099) 544 66 88
Майстерня:
(050) 424 77 44
або тисни тут та ми самі зателефонуємо