Ми повернемо гроші протягом 14 днів, якщо товар не підійшов вам за технічними або естетичними параметрами. Повернення можливе, якщо продукція збереглася в первозданному вигляді і не була використана покупцем.
Ми отримували не тільки позитивний зворотний зв'язок про обслуговування. Часто допускалися помилки. Ми оперативно працювали над усуненням причин невдач.
Які висновки були зроблені:
Щоб бути максимально клієнтоорієнтованими, ми підключили і налаштували IP-телефонію. Тепер, коли нам дзвонять клієнти, співробітники бачать, хто саме дзвонить, ніж раніше цікавився замовник, що купував або раніше зовсім не співпрацював з нами. Це світова тенденція, яка передбачає персоналізоване спілкування з кожним замовником.
Ми спілкуємося з райдерамі на своєму каналі в Youtube, в
соціальних мережах Instagram і Facebook, іконки яких ви бачите праворуч.
Підписуйтесь, щоб отримувати корисні новини з Веломир, першими бачити новинки.
Спілкуйтеся і отримуйте відповіді на всі питання.