Магазин Big Toys робить все можливе, щоб купувати у нас було
легко і комфортно, а після покупки залишилися тільки найкращі враження.
Більше половини наших клієнтів повертаються до нас повторно
і рекомендують знайомим, тому що ми робимо упор на хороше обслуговування і
якісність товарів.
Ми надаємо можливість обміняти продукцію протягом 365 днів
після покупки за умови збереження належного вигляду.
З огляду на Закон про захист прав споживачів, повинні бути
виконані наступні умови:
обміняти можна тільки новий товар, не був у користуванні,
без слідів експлуатації, таких як сколи, подряпини, потертості, сліди пилу,
бруду, плям і рідин;
наявність повної комплектації товару, заводський упаковки і
маркування, в тому числі ярликів.
Для обміну необхідні такі документи:
Для обміну необхідно звернутися в наш магазин в Києві за
адресою проспект В. Лобановського 6А і написати заяву.
Якщо ви проживаєте в іншому місті, напишіть нам на
електронну пошту.
Якщо товар не працює через гарантійної поломки, такі витрати
оплачуємо ми. Якщо гарантійної поломки немає, то витрати оплачує Покупець.
Якщо товар неробочий, для обміну необхідний авторизованого сервісного центру про те, що не були порушені умови експлуатації.
Якщо куплений товар не підійшов вам (з якихось причин), то
протягом 14 днів ви маєте право повернути його. Зробити це можна за допомогою
Нової пошти або звернувшись безпосередньо в наш магазин в Києві.
З огляду на Закон про захист прав споживачів, повинні бути виконані наступні умови:
Якщо товар в неробочому стані, то для обміну необхідне
укладення авторизованого сервісного центру про те, що не були порушені умови
експлуатації.
Документи, які потрібні для повернення:
При готівковому розрахунку - протягом 7 банківських днів.
Але ми намагаємося зробити повернення якомога швидше. При розрахунку карткою -
до 30 банківських днів. Заявка оформляється в той же або на наступний день. В
іншому терміни залежать від банків.
Звертайтеся в наш магазин в Києві за адресою проспект В.
Лобановського 6А і напишіть заяву на обмін.
Якщо ви проживаєте в іншому місті, відправляйте повідомлення на електронну пошту.
Якщо товар не працює через гарантійної поломки, такі витрати
оплачуємо ми. Якщо гарантійної поломки немає - витрати оплачує Покупець.
Коли товар знаходиться в неробочому стані, для обміну необхідне укладення авторизованого сервісного центру про те, що не були порушені умови експлуатації.
За 14 років роботи у нас не було жодного випадку, щоб ми не
обміняли товар по гарантії або не повернули гроші.
Іноді ми робили це на шкоду собі, але на користь своїм
клієнтам. Наша компанія не на словах, а на ділі піклується про вас, робить все
можливе, а часом і неможливе.