З самокатом можна приємно проводити час на свіжому повітрі і з користю для здоров'я. І якщо ви вирішили придбати свій перший самокат, то з вами ми хочемо поділитися рядом рекомендацій, які не дозволять зіпсувати перше враження від знайомства з цим двоколісним засобом.
У спеціалізованих магазинах і при купівлі через інтернет самокат зазвичай завжди упаковується в коробку.
Не поспішайте викидати коробку відразу, як тільки ви його розпакуєте. І чек про купівлю також збережіть.
У разі заводського браку з коробкою та чеком ви зможете поміняти компліт або скористатися гарантійним ремонтом.
Самокати поставляються як в зібраному, так і в розібраному стані. Складні моделі зазвичай досить буде просто розкласти, а в нескладних комплітах кермо і колеса після розпаковування, можливо, доведеться встановити самостійно. Процес установки описаний в інструкції, яка йде разом з самокатом. Також зазвичай в комплектацію входять необхідні для складання шестигранники.
Після розпаковування відрегулюйте висоту керма під себе: воно має бути десь на рівні пупка. Також перевірте роботу гальма та перевірте усі болти і затиски. Вони мають бути щільно зафіксовані, але перетягувати їх не треба. Кермо і колеса в самокаті повинні обертатися вільно. Спочатку може здатися, що колеса ходять туго, але це може бути із–за нового заводського мастила. Після невеликої "прокатки" це пройде.
Коли самокат зібраний і перевірений – можна виходити на вулицю!
Купуючи самокат, ми рекомендуємо відразу потурбуватися і про безпеку: шолом, налокітники, наколінники і захист рук – це атрибути мудрих спортсменів. Ніхто не застрахований від випадкових падінь. І щоб захистити себе, і зайвий раз уникнути рвання одягу – краще використовувати захисну екіпіровку.
Плюс зараз захисна екіпіровка має стильний дизайн, тому в ній можна виглядати досить круто.
Свою першу поїздку краще провести на малолюдному, рівному майданчику. Відразу йти в парк і зони катання, де є багато людей на велосипедах, самокатах і роликах, – не краща ідея. Освоювати їзду в таких місцях новачкові буде і складно, і плюс – не безпечно. Тому доки ви упевнено не почнете катати на своєму компліті, місця з великим скупченням людей все ж краще уникати.
Ейфорія від нових вражень може легко затягнути, але не варто в перший же день ставити рекорди за тривалістю катання. Обмежте себе по кілометражу (нехай це буде, наприклад, 5 км) або часу. Адже катання на самокаті – це фізична активність і наступного дня м'язи від нового фізичного навантаження можуть боліти.
З часом ви адаптуєтесь до навантажень, і крепатура м'язів вам буде вже не страшна.
Уміння тримати рівновагу на деці, правильно повертати, швидко гальмувати – усе це приходить з досвідом. Правильна техніка катання дозволяє не лише безпечно катати, але і раціонально розподіляти навантаження на організм.
Перше, що треба освоїти на самокаті – це гальмування. Спробуйте це зробити на невеликій швидкості. Зіскакувати з самоката на швидкості не треба. Так ви можете отримати травму. Завжди використовуйте тільки гальмівні механізми компліта.
Що стосується поворотів, то кермо не треба різко смикати убік, щоб повернути. Тут потрібні плавні рухи і уміння ловити баланс.
Потратьте свій перший день на техніку катання, щоб надалі насолоджуватися тільки приємною їздою.
Хтось на самокаті штовхається лівою ногою, хтось правою. Хтось ставить поштовхову ногу ззаду, а хтось спереду. Для першого разу досить просто визначити для себе зручну стійку на деці. Для цього після відштовхування досить поставити дві ноги на деку і спробувати різні варіанти відштовхування. На перших парах катайте в зручній вам стійці. Але з часом ми рекомендуємо пробувати міняти ноги і стiйку, щоб в катанні на самокаті бути універсальним.
Приємних вам покатушек! А якщо ви шукайте хороший самокат – звертайтеся до нас в магазин Big Toys.